خشک کن میوه

کسب درامد با دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک‌ کن میوه صنعتی

امروزه کسب درآمد در منزل به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و مخارج بالای زندگی، رونق پیدا کرده است و اکثر افراد مخصوصاً بانوان به این شغل روی آورده‌اند. یکی از مشاغل درآمدزا و پرسود، کسب درآمد با دستگاه خشک کن میوه است. بالا بودن قیمت میوه خشک در بازار مقرون‌به‌صرفه نیست، پس با خرید یک دستگاه خشک‌کن میوه هم می‌توانید میوه مصرفی خودتان را تهیه کنید و هم از این راه کسب درآمد نمایید. در این مقاله چگونگی کسب درآمد با دستگاه میوه خشک‌کن و سوددهی توسط این کار را مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس همراه ما باشید:

 

دستگاه میوه خشک کن

این دستگاه انواع مختلفی دارد و هرکدام از آن‌ها کاربرد خاصی دارند که در هنگام خرید میوه خشک کن باید به نوع این محصول توجه نمایید. این دستگاه همچنین در اشکال بیضی، گرد و مستطیلی ساخته شده است. کسب درآمد با دستگاه خشک‌کن میوه، هم به‌صورت خانگی و هم صنعتی امکان‌پذیر است. انواع میوه‌ها، حبوبات و سبزی‌ها را می‌توان در این دستگاه‌ها خشک کرد. سوخت مصرفی دستگاه خشک‌کن میوه گاز، گازوئیل و برق است. یکی از قابلیت‌های مهم دستگاه این است که برای خشک‌کردن محصولات مرطوب مانند آجیل، سبزی‌ها و زعفران و … بکار می‌روند. دستگاه خشک‌کن میوه به‌صورت های تونلی، کابینی و حرارتی هستند.

 

کسب درامد با دستگاه خشک کن میوه

انواع دستگاه خشک‌کن میوه

دستگاه میوه خشک‌ کن بر اساس سوخت مصرفی و نوع درآمدزایی به چندین نوع تقسیم می‌شوند که در زیر به شرح آن‌ها می‌پردازیم:

دستگاه خشک‌کن برقی:

این دستگاه ها در اندازه های کوچک ساخته شده اند و دارای المنت کوچکی هستند، به همین دلیل برق کمی مصرف می‌کنند. از نظر شکل ظاهری مستطیلی شکل، گرد و یا بیضی تولید شده‌اند. جهت کسب‌وکار منزل و کارگاه مناسب هستند.

 

دستگاه خشک‌کن صنعتی:

کسانی که قصد دارند با دستگاه میوه خشک‌کن درآمد کسب کنند بایستی در کارگاه‌های کوچک از دستگاه خشک‌کن میوه صنعتی استفاده نمایند. این دستگاه حجم زیادی از میوه‌ها را خشک می‌کند و از نوع کابینی و با سینی‌های متعدد ساخته شده است. دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی دارای یک، دو یا سه کابین بوده و در برابر گرما، سرما و رطوبت عایق است.

 

 

دستگاه خشک‌کن میوه گازی:

دستگاه خشک‌کن میوه گازی تقریباً شبیه دستگاه برقی است با این تفاوت که به‌جای برق از گاز استفاده می‌کند. این دستگاه کوچک در منزل کاربرد دارد و مناسب کسب‌وکارهای کوچک است. با دستگاه میوه خشک‌کن گازی انواع میوه‌ها، سبزی‌ها و صیفی‌جات را می‌توان خشک کرد.

دستگاه میوه خشک کن خانگی:

دستگاه خشک‌کن میوه خانگی تنها در منزل قابل‌استفاده است و در کسب‌وکارهای کوچک کاربرد دارد. بانوانی که می‌خواهند در منزل خود کسب درآمد کنند یکی از این دستگاه‌ها را خریداری می‌کنند. دستگاه خشک‌کن خانگی در ابعاد کوچک هستند و به‌خوبی در آشپزخانه جای می‌گیرند.

 

مشخصات دستگاه میوه خشک کن صنعتی

  • عایق به دما و حرارت
  • قابلیت گردش یکنواخت هوای گرم
  • مجهز به کنترل‌کننده هوشمند و دارای حافظه
  • مصرف سوخت پایین
  • دارای سینی‌های گالوانیزه و استیل

 

نحوه کسب‌ و کار با دستگاه خشک کن میوه

به‌منظور راه‌انداختن کسب‌وکار در هر زمینه‌ای اولین اقدام مشاوره و راهنمایی گرفتن از افراد باتجربه است. شما چه در منزل و چه در کارگاه در ابتدا نیاز به خرید دستگاه میوه خشک‌کن دارید. برای خرید از به کمک مشاوران متخصص در این زمینه، نوع دستگاه مناسب کسب‌وکار خود را انتخاب کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. اما اگر در منزل قصد راه‌اندازی این شغل را دارید، دیگر نیازی به تهیه محل کار نیست و می‌توانید یکی از دستگاه‌های نوع برقی و یا گازی را که مصرف سوخت آن پایین است خریداری کرده و شروع به کار کنید. برای خرید میوه باید از میدان‌های تره‌بار که قیمت میوه ارزان‌تر است خرید کنید. انواع میوه‌های گرمسیری و سردسیری قابل خشک‌کردن هستند.

 

سود دهی در کسب‌وکار با دستگاه خشک کن میوه

راه‌اندازی کسب‌وکار با دستگاه خشک‌کن میوه نیاز به سرمایه بالایی ندارد. با سرمایه اندک و تجهیزات مختصر می‌توانید به‌عنوان شغل دوم شروع به کار کنید. باتوجه‌به قیمت میوه خشک در بازار و از طرفی وضعیت اقتصادی کشور، همه افراد قادر به خرید آن نیستند. ازآنجایی‌که میوه خشک طعم خوبی دارد بسیار پرطرف‌دار است و مطمئناً کسب‌وکار در این زمینه شما را به سوددهی بالا می‌رساند.

 

سخن آخر:

درآمد زدایی با میوه و دستگاه میوه خشک‌کن چه در منزل و چه در کارگاه تنها با سرمایه اندک می‌تواند شغل بسیار مناسب و پرسود برای تمام افرادی باشد که یا به‌عنوان شغل دوم و یا حتی شغل اول مشتاق به کارآفرینی هستند.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *