اسلاید-متوسط
دستگاه استرچ پالت

استرچ پالت چیست؟

از نظر لغوی استرچ به معنی کشیدن و پالت هم به معنی یک جایگاه برای قرار دادن محصولات و قطعات مختلف است. استرچ پالت ها در دو نوع چوبی، فلزی و پلاستیکی موجود هستند که می توانند برای بسته بندی مورد استفاده قرار گیرند.

دستگاه استرچ پالت می تواند باعث قرار دادن وسایل و محصولات مختلف روی خود شود تا توسط لیفتراک یا جک پالت، عملیات سلفون پیچی روی پالت انجام شود. این دستگاه می تواند با محصور کردن یک محصول با سلفون، مقاومت آن را در برابر باد، باران، رطوبت و … افزایش دهد.

بنابراین، استرچ پالت عملیاتی است که برای بسته بندی محصولات مختلف به ویژه محصولات حجیم مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه استرچ پالت نیز دستگاهی است که می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف با سلفون با سرعت زیاد استفاده شود.

استرچ پالت صفحه گردان

یکی از انواع دستگاه های استرچ موجود در بازار، دستگاه استرچ پالت صفحه گردان است. این دستگاه وزن بسیار کمی دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند. به همین خاطر، می تواند برای کارگاه ها و کارخانه های کوچک مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان دارای غلطک های مختلفی است و ابعاد پالت های آن نیز متفاوت است. این دستگاه به دلیل داشتن صفحه گردان، به راحتی امکان چرخش محصولات مختلف که نیاز به بسته بندی دارند را فراهم می کند. پس می توان با چرخش محصولات مختلف و قرار دادن سلفون در دور آن ها، عمل استرچ و بسته بندی را انجام داد.

دستگاه های استرچ پالت صفحه گردان به دو مدل دوبل و معمولی تقسیم بندی می شوند. دستگاه های استرچ پالت دوبل دارای دو صفحه گردان مجزا می باشند که امکان قرار دادن محصولات مختلف روی هر کدام از این صفحه ها وجود دارد. بنابراین، می توان به طور همزمان دو محصول را با کمک این دستگاه بسته بندی کرد. به همین خاطر، این دستگاه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و سرعت بالایی برای بسته بندی دارد.

دستگاه استرچ پالت

قیمت استرچ پالت صفحه گردان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان 1 تن

تومان130,000,000
  • دارای دو عدد اینورتر
  • دارای لوگو پی ال سی
  • رنگ استاتیک
  • ورق 10 میل
  • ظرفیت یک تن
  • حمل و نقل اسان

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان 2 تن

تومان135,000,000
ویژگی های محصول
  • دارای دو عدد اینورتر
  • دارای لوگو پی ال سی
  • رنگ استاتیک
  • ورق 10 میل
  • ارئه با ظرفیت های یک و دو تن

اکنون عضو خبرنامه ما شوید

مطابق با ما استفاده خواهد شد سیاست حریم خصوصی

دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت مرغکدار

یکی دیگر از انواع دستگاه استرچ ، دستگاه استرچ های پالت مرغکدار هستند. این دستگاه ها با ایجاد تغییر جزئی در دستگاه های استرچ پالت تولید شده اند. به طوری که در آن ها یک شاسی، صفحه گردان، دکل و نگهدارنده نایلون استرچ وجود دارد. یک شاخه مرغک دار در این محصول وجود دارد که می تواند برای نگهداری محصولات از بالا مورد استفاده قرار گیرد. ارتفاع این شاخه مرغک دار می تواند بر حسب نوع محصول بسته بندی تغییر کند.

دستگاه استرچ پالت مرغکدار می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف که طویل و بلند هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این دستگاه از ریزش محصولات بلند جلوگیری می کند و می تواند با داشتن سطح اتکای مناسب، به راحتی محصولات مختلف را بسته بندی کند.

برای استفاده از دستگاه استرچ مرغکدار، لازم است که ابتدا ارتفاع محصول پالت مشخص و بر اساس آن ارتفاع شاسی مرغک تنظیم گردد. سپس، می توان با تنظیم سرعت دستگاه و قرار دادن محصول روی صفحه گردان، مراحل بسته بندی را انجام داد.

استرچ پالت فرودگاهی

یکی از انواع دستگاه های استرچ پالت که می تواند کاربرد بسیار مهمی نیز داشته باشد، استرچ پالت فرودگاهی است. این دستگاه می تواند برای بسته بندی محصولات مختلف مانند کیف، ساک و … استفاده شود. این دستگاه در ترمینال های مسافربری، فرودگاه ها، باربری ها، شرکت های پست و … قابل استفاده می باشد.

عملکرد این دستگاه برای بسته بندی بسیار ساده است. به طوری که می توان محصول مورد نظر مانند ساک و چمدان را روی صفحه استرچ پالت قرار داد و با زدن دکمه استارت، اجازه داد تا دستگاه شروع به کار کند. معمولا می توان با قرار دادن نایلون استرچ در محل مناسب، مراحل بسته بندی محصولات مختلف را در زمان کوتاهی انجام داد. در غیر این صورت اپراتور وظیفه سلفون پیچی محصولات مختلف را در این دستگاه خواهد داشت.

این دستگاه دارای پارامترهای قابل تنظیمی است که می تواند بسته بندی محصولات مختلف را با سادگی بیشتری انجام دهد. به طوری که می توان این دستگاه را به صورت اتوماتیک و یا غیر اتوماتیک راه اندازی کرد. همچنین، در صورت نیاز امکان راه اندازی دستگاه با شاسی های دستی و یا پدال پایی وجود خواهد داشت. سرعت چرخش نیز در این دستگاه قابل تنظیم است.

دستگاه استرچ پالت
دستگاه استرچ پالت

دستگاه استرچ پالت دروازه ای

دستگاه استرچ پالت دروازه ای یکی از انواع دستگاه های استرچ است. این دستگاه مشابه با دستگاه صفحه گردان است و دارای بخش های قابل تنظیم می باشد. به طوری که می توان میزان کشش سلفون، سرعت گردش، سرعت حرکت عمودی تکیه گاه سلفون و … را نیز در این دستگاه تغییر داد. همچنین، با کمک این دستگاه می توان تنظیم کرد که چه تعداد لایه از سلفون برای بسته بندی محصول مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه استرچ دروازه ای می تواند بسته به اندازه و شکل محصول، انواع نایلون استرچ را به دور محصول بکشد. این دستگاه برای بسته بندی محصولات مختلف با وزن سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین، زمانی که امکان بسته بندی محصولات مختلف با دستگاه استرچ پالت های معمولی وجود نداشته باشد (به دلیل وزن بالای محصولات)، می توان از دستگاه های استرچ پالت دروازه ای استفاده کرد.

این دستگاه ها مانند دیگر انواع دستگاه استرچ پالت دارای یک جایگاه برای قرار دادن محصولات مختلف هستند. می توان لبه نایلون را به یک بخش از پالت متصل کرد و دستگاه را روشن نمود. می توان این دستگاه را برای بسته بندی محصولات سنگین به صورت اتوماتیک مورد استفاده قرار داد. به همین خاطر، در داخل تابلو برق دو عدد تایمر برای این دستگاه قرار داده شده است که می توانند برای تنظیم مکث استرچ در بخش پایین پالت و بخش بالایی پالت مورد استفاده قرار گیرند.

چرا دستگاه استرچ ایرانو صنعت

  1. استفاده از ورق ضخیم 10 الا 15 میل در شاستی
  2. تابلو برق با دو اینورتر و لوگو پی ال سی
  3. قابلیت کنترل سرعت صفحه گردان و ستون
  4. قابلیت جابجایی با لیفتراک
  5. امکان خرید استریچ پالت با رمپ اختصاصی
  6. با پوشش رنگ الکترواستاتیک پودری
  7. سیستم رول باز کن اختصاصی
  8. قابلیت کنترل به صورت اتومات و دستی
  9. دارای کانتر جهت شمارش تعداد دور
  10. قابلیت سفارش سازی ابعاد دستگاه

 

دستگاه استرچ پالت
دستگاه استرچ پالت

نایلون استرچ

نایلون استرچ یکی از مهم ترین اجزای دستگاه استرچ شناخته می شود. در واقع، نایلون ها همان ابزارهایی هستند که می توانند برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این نایلون ها تنوع بالایی دارند و می توانند به صورت 1 لایه یا 5 لایه طراحی شوند. بسته به کاربرد و نیاز بسته بندی، می توان از هر یک از انواع نایلون ها یا همان سلفون های استرچ استفاده کرد.

حتی در صورت نیاز می توان نایلون دستگاه استرچ پالت را به صورت سفارشی تولید کرد تا مقاومت آن را در برابر اشعه uv افزایش داد. مقاومت این نایلون تاثیر زیادی روی مقاومت بسته بندی و عملکرد آن دارد. به همین خاطر معمولا در مواردی که نیاز باشد بسته بندی با مقاومت بالایی انجام شود، از نایلون های استرچ بسیار مقاوم استفاده می شوند. این نایلون ها ضریب کشش بالایی دارند و می توانند به راحتی روی محصول فیکس شوند.

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان جهت بررسی و انتخاب مدل دقیق دستگاه مورد نظر با ما در تماس باشد

آخرین اخبار ما