شیرینگ پک

ویژگی ها و تفاوت های دستگاه شیرینگ پک شامل چه مواردی است؟

شیرینگ پک تونلی سلفون

برای بسته بندی محصولات از شیوه های متعددی بهره گرفته می شود. یکی از این شیوه ها دستگاه شیرینگ پک می باشد که در آخرین پروسه از تولید مورد استفاده قرار می گیرد. نکته قابل توجه در خصوص این نحوه از بسته بندی این است.

علاوه بر اینکه محصولات از داخل بسته بندی قابل مشاهده هستند و می توان نسبت به مهر و موم بودن آن اطمینان حاصل کرد. با نظم و کاملاً  پلمپ شده در کنار یک دیگر قرار گرفته اند. این موضوع موجب می گردد که از لحاظ ایمنی و بهداشتی محصولات با کیفیت به دست خریدار برسد.

همچنین بدون شک شما به اهمیت بسته بندی در بازاریابی واقف هستید و می دانید یکی از پارامتر های است که در جذب مشتری تاثیر گذار می باشد. از نمونه های متداولی که از این شیوه برای بسته بندی آن بهره گرفته می شود بطری های نوشابه و آب می باشد. در ادامه در این مقاله از ایرانوصنعت همراه ما باشید تا یک وارسی جامع بر روی مطلب ویژگی ها و تفاوت های دستگاه شیرنگ پک شامل چه مواردی است؟ داشته باشیم.

مقایسه انواع دستگاه شیرینگ

در این قسمت از مقاله در خصوص دستگاه شیرینگ پک از لحاظ کارایی گفتگو خواهیم نمود و آن را در سه گروه مختلف جای خواهیم داد.

  • یکی از گزینه های اقتصادی که شما می توانید از آن در جهت بسته بندی محصولات استفاده نمایید دستگاه شیرینگ دستی می باشد. این دستگاه از لحاظ قیمت یک پارامتر مناسب و اقتصادی خواهد بود. ولیکن به یاد داشته باشید که سرعت کار پایین خواهد آمد.
  • دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک یکی دیگر از این تجهیزات می باشد که متداول ترین نوع این تجهیزات می باشد. در اغلب موارد کاربرد آن را می توان در بسته بندی محصولاتی اعم از باطری، رب. گوجه فرنگی و… دانست.
  • اگر به راندمان بالا نیاز دارید بایست به سراغ دستگاه شیرینگ تمام اتوماتیک بروید. در اغلب موارد این نوع امکاناتی از قبیل چسب زنی، کارتون گذاری برخوردار می باشد.

همانگونه که مشاهده نمودید عمده ترین تفاوت در کارایی دستگاه شیرینگ پک می باشد.

دستگاه های شیرینگ پک را می توان در مدل های خانگی، رومیزی، دستی، کابینی و تونلی در بازار بیابید.

تفاوت دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی

بر اساس بررسی های انجام شده می توان بیان کرد که از مدل کابینی آن کاربردی همچون بسته بندی کالاهای از قبیل تخم مرغ، بیسکوئیت و…  دارد. در حالی که از دستگاه شیرینگ تونلی به جهت بسته بندی کالاهای بزرگ و البته و سنگین همچون لوازم خانگی، بطری های دلستر و… کاربرد دارد. در یک بیان بهتر در واحد های تولیدی بزرگ در خط تولید تعبیه می گردد. به یاد داشته باشید که توان بسته بندی، جنس بسته بندی استوانه ای مورد استفاده، نوع سوخت مصرفی، ابعاد و اندازه متفاوت می باشد.

مزیت های دستگاه شیرینگ پک

در ادامه مهم ترین مزیت های دستگاه شیرینگ پک را مطرح خواهیم نمود.

  • بهره گیری از این دستگاه موجب خواهد شد که مواد غذایی برای طولانی مدت نگه داری شود و از فاسد شدن آن جلوگیری شود.
  • از ورود گرد و غبار به درون مواد غذایی ممانعت می نماید.
  • موجب می گردد که حمل و نقل به راحتی و آسانی انجام گیرد.
  • وزن بسیار کمی دارد.
  • زیبایی خاصی به محصولات می دهد.
  • نحوه خاص در بسته بندی موجب می گردد کالا بدون هیچ گونه خرابی تحویل داده شود.
  • و…

کاربرد دستگاه شیرینگ پک

بهره گیری از آن در صنایع مواد غذایی

از عمده ترین مواردی که می توان از این دستگاه بهره گرفت واحد های تولیدی کنسرو و کمپوت سازی می باشد.

صنایع شیمیایی

علاوه بر مورد بالا از این دستگاه می توان در صنایع شیمیایی بهره گرفت. به این صورت که به جهت بسته بندی جعبه مواد شیمیایی اعم از گالن های روغنی، ضد یخ، آب رادیاتور و… کاربرد دارد.

تولیدات دارویی

در صنعت داروسازی این دستگاه شیرینگ پک به جهت بسته بندی انواع قوطی های قرص، شربت، شامپو و… کارایی دارد.

علاوه بر موارد بالا به احتمال قوی زمانی که  به فروشگاه های لوازم آرایشی مراجعه کرده باشید با این نوع بسته بندی در لوازم بهداشتی و آرایشی نظیر لوسیون، کرم ها، ادکلن و… مواجه شده اید.عمده ترین کاربرد این نوع دستگاه بسته بندی را می توان به انواع فیلتر های روغن، روغن موتور، واشر های سیلندر و… در صنعت اختصاص دارد.

نکته تکمیلی

مزیت های بسته بندی نایلون شیرینگ پک را می توان به قیمت کاملاً اقتصادی ، بسته بندی نایلون شیرینگ پک اختصاص نمود. این مسئله موجب می گردد قیمت نهایی محصول به طرز چشمگیری کم گردد. در نتیجه این مسئله چیزی جزء رضایت خریداران را به همراه نخواهد داشت.

کلام پایانی

در طول مطالب بالا تلاش خود را نمودیم تا یک دید جامع از ویژگی ها و تفاوت های دستگاه شیرینگ پک شامل چه مواردی است؟ در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با این اوصاف پیشنهاد می کنیم که برای داشتن یک انتخاب درست از دستگاه شیرینگ با مشاوران و کارشناسان مجموعه ایرانو صنعت تماس حاصل فرمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *