پر کن مایعات, خشک کن میوه, دستگاه استرچ پالت, دستگاه سیل, شیرینگ پک

معرفی محصولات ایرانو صنعت

معرفی محصولات ایرانو صنعت

دستگاه شیرینگ پک

یکی از محصولات ایرانو صنعت شرینک پک دستگاهی برای بسته بندی و پک کردن انواع محصولات، کارتن های مختلف، کتاب، مواد غذایی، محصولات صنعتی، قطعات خودرو، ظروف یکبار مصرف و … می باشد. این دستگاه، انواع محصولات را توسط نایلون های مخصوص شیرینگ به شکل تک عددی یا چند عددی، بسته بندی می نماید. هدف از این نوع پک بندی، حمل و نقل آسان، افزایش ماندگاری، حفاظت و بهداشت و نفوذ ناپذیری محصولات می باشد که برای صادرات یا عرضه به داخل، همچون فروشگاه ها استفاده می شود. از دستگاه شیرینگ پک در پایان خط تولید، برای محافظت از محصولات و دادن زیبایی بیشتر به آنها استفاده می شود.

انواع فیلم شیرینگ

پلاستیک شیرینگ از 4 ماده رایج، مانند پلی الفین، پی وی سی، پلی اتیلن و پلی پروپیلن تهیه می شود. فیلم شیرینگی که از جنس پی وی سی و پلی الفین است بیشتر برای پک بندی محصولات خرده استفاده می شود. همچنین فیلم شیرینگ از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن، معمولا برای پک بندی های سنگین تر شیرینگ مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه های شیرینگ پک انواع مختلفی دارند، اما تمام محصولات در نهایت باید در دستگاه حرارت دهی شوند.

عملکرد دستگاه شیرینگ

کار دستگاه شیرینگ پک بدین صورت است که ابتدا محصولات برای پک بندی وارد دستگاه می شوند. سپس فیلم شیرینگ دور محصولات پیچیده شده و توسط حرارت به فرم و ابعاد محصول در می آیند. بخش حرارت دهی به محصولات توسط تونل گرمای دستگاه انجام می شود.

انواع دستگاه شیرینگ پک

انواع دستگاه شیرینگ پک در مجموعه ایرانو صنعت، به شرح زیر قابل ارائه می باشند:

  1. دستگاه شیرینگ پک رومیزی یا دستی: قابل استفاده برای پک بندی محصولات کوچک
  2. دستگاه شیرینگ پک صندوقی یا کابینی: قابل استفاده برای بسته بندی محصولات کوچک
  3. دستگاه شیرینگ تونلی: قابل استفاده برای بسته بندی محصولات کوچک و بزرگ
  4. دستگاه شیرینگ پک دوخت دستی/ نیمه اتوماتیک: قابل استفاده برای بسته بندی محصولات متوسط و کوچک
  5. دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک/ همراه با دوخت و تونل حرارتی: قابل استفاده برای بسته بندی محصولات کوچک و بزرگ
  6. دستگاه لیبل شیرینگ: قابل استفاده برای پک بندی لیبل روی بطری، توسط تونل حرارتی

انواع فیلم های دستگاه شیرینگ پک

  • رول روده ای / ساده
  • رول های بغل باز شو (برای دستگاه شیرینگ کابینی)
  • رول های تک لا (برای دستگاه شیرینگ تونلی)

دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه میوه خشک کن

یکی دیگر از محصولات ایرانو صنعت، دستگاه میوه خشک کن است. این دستگاه یکی از دستگاه های پرسود و پرکاربرد در کارهای نیمه صنعتی و صنعتی است که خریداری آن با هر بودجه ای قابل امکان است. مجموعه ایرانو صنعت، با تجربه بالا در زمینه تولید دستگاه میوه خشک کن، اقدام به تولید انواع این دستگاه در ظرفیت های مختلف نموده است. صنعت تولید میوه خشک، یکی از صنایع پرسود است که می توان با تجهیزات و امکانات کم و هزینه اندک اقدام به راه اندازی آن نمود.

این دستگاه در ظرفیت های مختلفی تولید می شود تا در هر کسب و کاری، چه کوچک یا بزرگ قابل استفاده باشد. گرمایی که در دستگاه وجود دارد، با استفاده از فن به همه دستگاه منتقل می شود تا میوه ها به آرامی خشک شوند. فرایند تولید این دستگاه به گونه ای است تا از رشد هر گونه میکروب و کپک در میوه ها جلوگیری کند.

  • دستگاه میوه خشک کن تک کابین:

یکی از انواع دستگاه میوه خشک کن می باشد که به دو نوع تونلی و کابینی تقسیم بندی می شود. نوع کابینی آن بسیار پرکاربرد است. این دستگاه قابلیت تولید 10 کیلو میوه خشک در هر خروجی را دارد و از حدود 25 سینی استفاده می کند.

  • دستگاه میوه خشک کن دو کابین:

دستگاه میوه خشک کن دو کابین، خروجی میوه خشک های باکیفیت تری دارد و زمان کمتری را برای خشک کردن میوه ها صرف می کند. این دستگاه برای کارهای صنعتی و نیمه صنعتی قابل استفاده است و عرضی حدود 125 سانتی متر دارد. همچنین از 52 سینی استفاده می کند.

  • دستگاه میوه خشک کن سه کابین:

میوه خشک کن سه کابین، قابلیت ورود 300 کیلوگرم میوه را دارد و دارای 3 ترولی می باشد. همچنین برای مصارف صنعتی و حرفه ای قابل استفاده است. این دستگاه از 3 فن، 3 کابین و 132 سینی برخوردار است.

  • دستگاه میوه خشک کن دوار:

این دستگاه یکی از بهترین خشک کن های میوه می باشد. میوه خشک کن دوار، از دو نوع مستقیم و غیر مستقیم تشکیل شده است. تفاوت بین این دو نوع، گرمایی است که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم با مواد برخورد می کند.

  • دستگاه میوه خشک کن خانگی:

این دستگاه یکی از دستگاه های کوچک از محصولات ایرانو صنعت است و به طور خلاصه ورودی برابر با 15 تا 20 کیلوگرم دارد و از 15 سینی برخوردار است. کیفیت تمام دستگاه های میوه خشک کن، یکسان و بسیار بالا می باشد.

دستگاه میوه خشک کن تک کابین

دستگاه میوه خشک کن

 

دستگاه سیل کن

دستگاه سیل یکی دیگر از محصولات ایرانو صنعت است که جهت ایمنی، رعایت بهداشت مواد غذایی/ دارویی / شیمیایی / کشاورزی و جلوگیری از نشت مواد استفاده می شود. در حقیقت دستگاه سیل وسیله ای برای قرار دادن فویل یا سلفون مخصوص، روی ظروف مختلف می باشد تا از آنها در برابر ورود اکسیژن، اشعه، آب، بخار، گرد و خاک و … محافظت کند. این موضوع باعث ماندگاری بیشتر مواد درون ظروف می شود.

  • دستگاه سیل القایی دستی

از این دستگاه برای سیل کردن درب بطری های شیشه ای یا پلاستیکی استفاده می شود. از این دستگاه معمولا برای فروشگاه های کوچک یا مصارف خانگی استفاده می شود.

  • دستگاه سیل القایی اتوماتیک

یکی دیگر از انواع دستگاه سیل القایی ایرانو صنعت، نوع اتوماتیک آن است که برای پلمپ کردن درب ظروف پلاستیکی و شیشه ای قابل استفاده می باشد. دستگاه سیل اتوماتیک مجهز به نوار نقاله می باشد و حمل ظروف را آسان می کند. این دستگاه در یک شیفت کاری، قادر است تا 10000 الی 15000 محصول را بسته بندی نماید. همچنین قدرت تنظیم سرعت نوار نقاله در آن وجود دارد و پرس کردن محصولات را با استفاده از امواج صورت می دهد.

  • دستگاه سیل دستی ظروف پلاستیکی

برای سیل کردن انواع ظروف پلاستیکی pp از این دستگاه استفاده می کنند.

  • دستگاه سیل کن دستی لیوان

دستگاه سیل لیوان، یکی دیگر از انواع دستگاه سیل کن است که برای پرس کردن لیوان به صورت دستی مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه در کسب و کارهای خانگی و کارخانه های بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود. هدف استفاده از این دستگاه، افزایش ماندگاری محصولات غذایی است. قابل ذکر است که قالب های دستگاه به درخواست مشتری طراحی و ساخته می شوند. این دستگاه می تواند در یک ساعت، 300 لیوان را پلمپ نماید.

  • دستگاه سیل اتوماتیک لیوان

این دستگاه هم همچون نوع دستی آن کار می کند. تفاوت آنها در خودکار بودن دستگاه است؛ فقط کافی است لیوان ها درون دستگاه قرار بگیرند تا دستگاه کار سیل کردن را انجام دهد.

  • دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم یکی دیگر از انواع دستگاه های سیل ایرانو صنعت است که قابل استفاده در صنایع مختلف می باشد. این دستگاه برای سیل کردن از حرارت استفاده می کند و گاز و هوای داخل لیوان را خالی می کند و درون آن گاز نگهدارنده تزریق می کند. این کار باعث حفظ طعم و رنگ محصول می شود.

  • دستگاه سیل وکیوم تمام اتومات

دستگاه سیل وکیوم اتومات نسبت به نوع قبلی، از سرعت و قدرت بیشتری برخوردار است و بسته بندی متنوعی دارد. همچنین به نوار نقاله برای محصولات مجهز است تا بتواند ظروف یکبار مصرف را با سرعت بالا وکیوم نماید.

معرفی محصولات ایرانو صنعت

دستگاه سیل القایی

 

دستگاه پرکن مایعات یکی دیگر از محصولات ایرانو صنعت

دستگاه پرکن مایعات دستگاهی برای پر کردن حجم معینی از مایعات با چگالی های متفاوت، به درون ظروف مختلف می باشد. برای انتخاب این دستگاه پیشنهاد می شود حتما با مشاورین ما مشورت کرده و سپس اقدام به انتخاب آن کنید. زیرا در این راستا باید مکانیزم های مختلف دستگاه ها بررسی شود و طبق نیاز شما یکی از انواع آن ها انتخاب گردد.

 

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

این دستگاه به نوار نقاله و درب بندی تجهیز است تا سرعت کار را بشدت بالا ببرد. پرکن مایعات اتوماتیک قادر است تا همزمان 4 الی 12 ظرف را پر کند و تا 12 نازل قادر به طراحی و تولید می باشد. این دستگاه از دقت بسیار بالایی برخوردار است.

پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

این دستگاه از دو نوع شاسی دار و رومیزی تولید شده است و فضای کمی را به خود اختصاص می دهد. می توان روی این دستگاه، بسته به نیاز یکی از 3 مکانیزم فوق را استفاده نمود.

 

مکانیزم های مختلف دستگاه پرکن مایعات

در این دستگاه اهمیت بسیاری دارد که ابتدا مشخص شود مایعات تولیدی شما چه نوعی می باشند. دستگاه پرکن مایعات از 3 مکانیزم مهم، برای پر کردن مایعات استفاده می کند. این 3 مکانیزم شامل موارد زیر هستند.

  • دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی

این نوع دستگاه پرکن مایعات، به طور معمول برای مایعات غلیظ و چسبناک کاربرد بیشتری دارد و مناسب تر می باشد؛ مایعاتی مانند سس ها، عسل و … . اما به طور مثال دقت آن در مایعاتی مانند روغن که رقیق می باشند، بالا نیست. این دستگاه یکی از دقیق ترین و پرقدرت ترین سیستم های دستگاه پرکن می باشد.

  • دستگاه پرکن مایعات پمپی

این دستگاه برای پرکردن مایعات رقیق و غلیظ مناسب است. کاربردهای این دستگاه نسبت به انواع دیگر آن بیشتر است و قادر است همزمان چندین محصول را پر کند. یکی از محصولات اختصاصی این دستگاه گریس است و با دقت بالا می تواند به پرکردن این مایعات درون ظروف بپردازد. این دستگاه دو نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک دارد و قادر به پر کردن ظرفیت های مختلفی از 450 سی سی تا 20 لیتر می باشد.

  • دستگاه پرکن ثقلی

این دستگاه برای پر کردن مایعات بسیار رقیق مناسب می باشد. دستگاه ثقلی از نیروی جاذبه برای پر کردن ظروف استفاده می کند و طراحی ساده ای دارد. این موارد باعث قیمت ارزانتر آن نسبت به دیگر دستگاه ها شده است.

معرفی محصولات ایرانو صنعت

دستگاه پرکن مایعات

دستگاه استرچ پالت

استرچ پالت یکی از روش های رایج بسته بندی محصولات مختلف است که عمدتا برای ایجاد یک لایه محافظتی روی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه استرچ پالت دستگاهی است که می تواند برای ایجاد این روش بسته بندی روی وسایل مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر، این روش بسته بندی در مکان های مختلفی از جمله فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر بسیار مهم است که افراد اطلاعات کافی و درستی در مورد این دستگاه و عملکرد آن داشته باشند.

معرفی محصولات ایرانو صنعت

دستگاه استریچ پالت چیست

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *