شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک بطری اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک نوشیدنی

دستگاه شیرینگ بطری اتوماتیک ، امکان بسته بندی نوشیدنی را با سرعت و کیفیت بسیار بالایی و بدون نیاز به نیم کارتن فراهم می کند.

معمولا دستگاه شیرینگ پک مخصوص بطری نیاز به تیغه دوخت ندارد و به صورت اورلپ بسته بندی میکند معمولا این دستگاه ها داری یک تا چند لاین میباشد

انواع دستگاه شیرینگ پک بطری

این دستگاه ها برای بسته بندی انواع نوشیدنی ها مانند نوشابه ، دوغ ، دلستر و … به کار می روند. این نوشیدنی ها به صورت چندتایی توسط این دستگاه ها بسته بندی می شوند. برای بسته بندی این کالاها سه نوع دستگاه وجود دارد. دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک از انواع این دستگاه ها می باشند.

انتخاب این دستگاه ها بر اساس میزان تولیدات کارخانه ها و نوع بسته بندی آنها صورت می گیرد. در دستگاه های اتوماتیک و تمام اتوماتیک بخشی تحت عنوان ردیف کن وجود دارد که می تواند بطری ها را به صورت 2 * 3  و 3 * 4 بچیند و بسته بندی کند.  بسته بندی نوشیدنی ها به کمک نیم کارتن انجام می شود. اما دستگاه شیرینگ پک نوشیدنی اتوماتیک نیازی به نیم کارتن ندارد. دستگاه اتوماتیک و تمام اتوماتیک به دخالت اپراتور دستگاه نیازی ندارند و فرآیند بسته بندی به صورت خودکار انجام می شود. قیمت شیرینگ پک اتوماتیک با توجه به مزایایی که دارد ، مقرون به صرفه می باشد.

 

دستگاه شیرینگ پک نوشیدنی

دستگاه شیرینگ پک اورلپ چیست ؟

این دستگاه یکی از سریع ترین و مدرن ترین دستگاه های بسته بندی شیرینگ پک می باشد. از این دستگاه برای بسته بندی نوشیدنی استفاده می شود. سرعت بسته بندی با این دستگاه را می توان حدود 12 الی 40 بسته در دقیقه تخمین زد که یک سرعت عالی برای بسته بندی می باشد.

این سرعت بالا سبب شده که در کارخانه های بزرگ نوشیدنی و لبنیاتی  از این دستگاه استفاده کنند. دلیل بالا بودن سرعت بسته بندی در این دستگاه ، حذف زمان دوخت نایلون است. در این دستگاه قسمت های انتهایی نایلون بعد از پوشیدن کالا ، روی همدیگر به صورت دقیق قرار می گیرند و سپس با عبور از تونل حرارتی به یکدیگر می چسبند. این یک بسته بندی زیبا و مدرن می باشد. بهترین و سریع ترین دستگاه شیرینگ پک نوشیدنی اتوماتیک ، دستگاه اورلپ می باشد.

مزایا

سرعت بسته بندی با این دستگاه ها بسیار بالا است و جوابگوی نیاز کارخانه های بزرگ نوشیدنی می باشد.

کیفیت بسته بندی به گونه ای می باشد که از ورود هر نوع آلودگی به درون نوشیدنی ها جلوگیری می کند.

شفافیت نایلون بسته بندی به میزانی می باشد که امکان مشاهده نوشیدنی ها به طور شفاف و واضح وجود دارد.

بسته بندی انجام شده با دستگاه شیرینگ پک بطری اتوماتیک ، بسیار شکیل و با کیفیت است و برای صادرات محصولات مناسب است.

فاکتورهای مهم در انتخاب دستگاه

زمانی که قصد انتخاب یک دستگاه شیرینگ پک را دارید ، باید فاکتورهای زیادی را درنظر بگیرید.

  • به شکل ظاهری ، حجم و وزن کالاهای خود توجه نمایید.
  • میزان ظرفیت خط تولید خود را درنظر داشته باشید.
  • حجم کاری و مدت زمانی که در طول روز از دستگاه استفاده می کنید را درنظر بگیرید.
  • فضای قرار گیری دستگاه در کارگاه یا کارخانه شما چقدر می باشد.
  • میزان حساسیت محصولات خود را به دما درنظر بگیرید.
  • محدودیت های مصرف انرژی مانند برق و … را مدنظر قرار دهید.
  • با توجه به این موارد یک دستگاه شیرینگ اتوماتیک مناسب کار خود را انتخاب کنید.

دستگاه شیرینگ پک نوشیدنی اتوماتیک را از کجا بخریم ؟

 

دستگاه شیرینگ پک نوشیدنی

 

شرکت های بسیاری در ایران در حوزه ی فروش این دستگاه ها فعالیت دارند. با توجه به گرانی دلار و نوسانات قیمتی ، این دستگاه ها در قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. جدا از بحث قیمت ، کیفیت قطعات و ساخت دستگاه بسیار مهم می باشد. تمامی این شرکت ها دستگاه های شیرینگ پک را با یک کیفیت ارائه نمی دهند و قطعاً کیفیت کار متفاوت می باشد. لذا بحث قیمت و کیفیت دو عامل مهم در انتخاب شرکتی است که قصد خرید از آن را دارید.

گروه ایرانو در زمینه فروش انواع دستگاه های شیرینگ پک فعالیت دارد و دستگاه های مورد نیاز شما را در بالاترین کیفیت ساخت و مناسب ترین قیمت ها ارائه می کند. این دستگاه ها علاوه بر اینکه از بهترین قطعات می باشند ، در بهترین کیفیت ساخته شده اند. قدرت خرید مشتریان همواره مدنظر ما بوده است و سعی بر ارائه محصولی با مناسب ترین قیمت و بیشترین کارآمدی را داشته ایم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *