شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک چیست؟

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک

دستگاه شیرینگ اتومات یکی از پیشرفته ترین دستگاه های بسته بندی می باشد؛ که به صورت تمام اتوماتیک در خط تولید کارخانه جات و شرکت های بزرگ قرار می گیرد. در این مطلب شمارا با دستگاه های تمام اتوماتیک شیرینگ پک و انوع آن آشنا خواهیم کرد.

شیرینگ پک تمام اتوماتیک چه کاربردی دارد؟

این دستگاه برای بسته بندی تعدادی مشخصی از محصولات در ابعاد و اندازه های مختلف به کار برده می شود. شیرینگ پک تمام اتومات در دو مدل گاز سوز و دو گانه سوز طراحی می شود؛ که بنا به نیاز مشتریان با توجه به نوع محصولاتشان عرضه می شود.

برای اطلاع از قیمت شیرینگ پک کلیک کنید

از ویژگی های شیرینگ پک تمام اتومات بسته بندی با سرعت بالا است. به طوری گه در یک ساعت می تواند تا 500 پک را بسته بندی کند.

مشخصات دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک

  • عایق حرارتی پشم سنگ
  • پرده های دستگاه از جنس سیلیکون برای مقاومت در برابر حرارت 600 در جه مب باشد
  • داری سیستم دوخت از جنس آلیاژی با روکش تفلون نسوز
  • داری نمایشگر لمسی plc سیستم کنترل
  • داری اینمنتور برای تنظیم سرعت نقاله
  • دارای بهترین المنت برقی برای بیشترین بازدهی
  • قرار دادن آسان فیلم
  • برق تک فاز
  • کاربری بسیار آسان
  • حذف اپراتور
  • بسته بندی 500 بسته در ساعت
  • داری سیستم پنوماتیک و الکترومکانیک به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

شیرینگ پک تمام اتوماتیک چگونه کار می کند؟

در این دستگاه ها نوار نقاله بسته های محصول که شامل انواع محصولات مانند بطری، ظروف و هر محصولی که می خواهد بسته بندی شودبه قسمت جلوی تیغه منتقل می کند. بعداز منتقل شدن محصولات به قسمت جلو جک پارویی آنهارا به داخل پرده شیرینگ می برد و تیغه مخصوص دوخت و برش به صورت اتوماتیک رول نایلونی را باز کرده و در ابعاد تعین شده برش زده و به صورت اتوماتیک می دوزد.

بسته ها پس از عملیات برش و دوخت از کوره خارج شده و در قسمت انتهایی دستگاه چند ثانیه ای در زیر فن خنک کننده توقف می کنندو سپس توسط نوار نقاله یا اپراطور روی پالت قرار می گیرند.

دستگاه شیرینگ خرما

انواع دستگاه های شیرینگ پک اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک تونلی

این دستگاه ها که با برق و گاز کار می کنند برای بسته بندی نایلونی محصولات کشاورزی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها نایلون را بوسیله حرارات به صورت محکم به دور محصولات می پیچد.

دستگاه شیرینگ تونلی با توجه به ساختار خاصی که دارند برای بسته بندی انواع محصولات کوچک و بزرگ و سنگین در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی و شیمایی برای بسته بندی محصولاتی مانند آب معدنی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی مانند شامپو و بسته بندی انواع لبنیات و اسباب بازی کاربرد دارند.

شیرینگ پک حرارتی

این دستگاه داری یک تونل حراراتی است که یک محصول برای بسته بندی بروی نوار نقاله قرار می گیردو پس از پوشیده شدن توسط نایلون به داخل تونل حراراتی هدایت می شود؛ و بار حرارت دهی نایلون و فیلم شیرینگ بروی کالا و منطعف کردن کردن نوار محصول به صورت کامل از نوار نایلونی پوشیده شده و دوخت می شود و توسط نقاله به صورت بسته بندی کامل پس از خنک شدن در قسمت فن تحویل داده می شود. شیرینگ حراراتی علاوه برنوع اتوماتیک در نوع نیمه اتوماتیک با توجه به نیاز مشتری تولید می شود.

شیرینگ پک دو گانه

همان طور که از نام آن پیداست. این نوع دستگاه مانند ماشین دوگانه سوز است. می تواند از دو منبع انرژی برق و گاز استفاده کند.

 

شیرینگ پک تونلی کوچک

یکی از مقرون به صرفه ترین دستگاه شیرینگ کوچک است که در انواع مختلف با توجه به نیاز مشتری تولید می شود. این دستگاه نیاز به فضای کمی دارد و برای کارگاه ها کوچک بسیار مناسب است. نایلونی که در این دستگاه ها استفاده می شود از نوع پلی اتلین است. از این دستگاه می توان برای بسته بندی محصولات کاتنی در ابعاد کوچک استفاده کرد.

مزایای شیرینگ پک اتوماتیک

مهمترین مزیت دستگاه های تمام اتوماتیک سرعت بالای آنها نسبت نوع نیمه اتومات است که تا پنج برابر سرعت بالاتری نسبت به آنها دارد.

نیازی به اپراتور ندارند

معایت شیرینگ پک اتوماتیک

مهم‌ترین معایب این دستگاه‌ها قیمت بالاتر نسبت به نوع نیمه اتوماتیک است.

هزینه بیشتر برای تعمیر نگهداری نیاز دارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *