شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پلی اتیلن

دستگاه شیرینگ پلی اتیلن

دستگاه شرینک پلی اتیلن ، یک نوع دستگاه بسته بندی می باشد که کاربردهای زیادی دارد. در ادامه بیشتر با این دستگاه آشنا می شویم.

دستگاه شیرینگ پلی اتیلن به چه منظوری استفاده می شود ؟

این نوع شیرینگ ( PE ) ، دوخت را به صورت عمودی انجام می دهد. نایلون مصرفی آن معمولاً رنگ کدری دارد و برای بسته بندی کالاها به صورت چندتایی کاربرد دارد. شما می توانید با کمک این دستگاه با هزینه بسیار پایین ، کالاهای خود را در کنار یکدیگر قرار داده و بسته بندی کنید. بسته بندی چندتایی محصولات ، سبب جابه جایی و حمل و نقل آسانتر محصولات شده و آنها را از آسیب ها و صدمات احتمالی در امان نگه می دارد.

نحوه کار و عملکرد دستگاه

فرآیند دوخت پلاستیک در دستگاه شیرینگ پلی اتیلن ، به طور دو دوخت و یک برش در میان آنها می باشد. فیلم مورد استفاده در این دستگاه ، به صورت تک لایه است که اندازه ضخامت آن 70 تا 120 میکرون است. فیلم دستگاه به شکل دو رول قرار می گیرد که یکی از آنها در بالا و یکی از آنها در پایین فک دوخت جای گرفته و کالا در میان دو رول رفته و فرآیند دوخت و برش انجام می شود. دوخت و برش نایلون یا فیلم ، از طریق جک پنوماتیکی و تیغه دوخت انجام می شود.

نکته ای که در رابطه با عملیات بسته بندی با این دستگاه ها وجود دارد ، این است که این دستگاه ها در مقایسه با سایر دستگاه های شیرینگ به حرارت بیشتری نیازمند می باشند. بنابراین در صورتی که میزان مصرف انرژی برای شما حائز اهمیت است ، می توانید از دستگاه شیرینگ دوگانه سوز بدین منظور استفاده کنید. دستگاه شیرینگ دوگانه سوز مصرف انرژی پایینی دارد. استفاده از این دستگاه با توجه به قیمت شیرینگ پک دوگانه سوز و مصرف انرژی پایین آن ، سبب کاهش چند برابری هزینه ها می شود.

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ پلی اتیلن

یکی از فاکتورهای مهم در بسته بندی مجموعه ای یا شل ، قدرت و توان نگهداری بسته بندی می باشد. این فاکتور در بسته بندی کالاها توسط دستگاه PE به خوبی رعایت شده است.

بسته بندی با نایلون پلی اتیلن ، یکی از مناسب ترین شیوه های بسته بندی به لحاظ اقتصادی می باشد.

کار با این دستگاه بسیار آسان است و کاربران آماتور به راحتی می توانند با این دستگاه کار کنند.

به دلیل دوخت نایلون از طریق تیغه تفلون ضد سایش و سایر ویژگی های مثبت دستگاه ، کمترین خرابی برای دستگاه بوجود می آید. در صورت خرابی هم ، هزینه تمیر دستگاه کم است.

دستگاه شیرینگ پلی اتیلن سرعت بسیار مناسبی دارد و می توان تعداد زیادی از کالاها را به سرعت با آن بسته بندی نمود. در نتیجه برای کارخانه هایی که حجم بالایی از بسته بندی محصولات را دارند ، این دستگاه مناسب است.

تنوع این دستگاه به لحاظ عملکرد و ساختار بالا است. لذا می توان از مدل های مختلف آن در صنایع گوناگون مانند صنایع لبنی ، کارخانه های تولید نوشابه ، کارخانه های موادغذایی ، دارویی ، صنعتی و … استفاده کرد.

مشخصات فنی دستگاه پلی اتیلن

 

دستگاه شیرینگ پلی اتیلن

 

برق این دستگاه سه فاز است. توان مصرفی 12 کیلو وات است.

دستگاه دارای سیستم تابلوی دیجیتال می باشد.

دستگاه مجهز به کانوایر میله ای می باشد که موجب بسته بندی بهتر کالاها می شود.

نوار نقاله تونل دستگاه متشکل از چرخ دنده ، زنجیر ، میله واسط و روکش نسوز است.

کنترل دستگاه شیرینگ از طریق رله و کنتاکتور می باشد.

دستگاه از فن های خنک کننده برخوردار است.

رنگ دستگاه الکترواستاتیک است و ضد ضربه می باشد.

تمیز کردن دستگاه آسان است.

دستگاه در حین کار ، به هیچ عنوان لرزش و سروصدا ندارد.

کیفیت بسته بندی شیرینگ چگونه است ؟

 

دستگاه شیرینگ پلی اتیلن

 

بسته بندی شیرینگ از ایمنی بالایی در مقابل آسیب ها و صدمات احتمالی برخوردار است. آسیب های زیادی ممکن است هنگام جابه جایی به کالاها وارد شود. کیفیت بسته بندی با دستگاه شیرینگ پلی اتیلن به گونه ای است که از محصولات محافظت خوبی می کند. در انبارهای نگهداری محصولات ، ممکن است آسیب هایی مانند نفوذ رطوبت و نفوذ حشرات به داخل کالاها وجود داشته باشد. بسته بندی با شیرینگ پک به گونه ای است که محصولات را از نفوذ رطوبت و حشرات در امان نگه می دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *