بلاگ مطالب

دستگاه اسلایسر چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه اسلایسر میوه چیست

خوش سلیقه بودن و اهمیت دادن به سفره‌ آرایی در ذات اکثر خانم‌‌هاست. در نتیجه خانم‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که در زمینه آشپزی، آماده‌سازی سالاد و انواع دسر در مهمانی‌‌ها همیشه خوش بدرخشند. برای همین برای دیزاین زیبا و مجذوب‌ کننده برای ظرف میوه و انواع سالاد از برش‌های متنوع در طرح‌های گوناگون بهره می‌برند. ناگفته نماند تهیه این اسلایس‌ها زمان زیادی را از آن‌ها گرفته و گاهی سبب می‌شود آن‌ها مضطرب شوند. به این ترتیب با در نظر گرفتن این قضیه یک سری افراد خلاق و باهوش به طراحی و تولید دستگاه اسلایسر پرداختند.

این دستگاه کارآمد باعث شده که افراد در بازه زمانی کوتاه به تولید برش‌‌های میوه در طرح‌های زیبا و با اندازه‌‌های یکسان بپردازند. هنگامی‌ که برخی افراد شاهد محبوبیت دستگاه اسلایسر و فروش قابل‌ توجه آن شدند، به راه‌اندازی کارخانه‌های تولید این دستگاه در انواع و اقسام مختلف پرداختند. در نتیجه برای خریداری این وسیله کارآمد کافی است به بخش فروشگاه سایت ما در ایرانو صنعت مراجعه نمایید. در ادامه مقاله بیشتر به ارائه توضیحات تکمیلی در رابطه با دستگاه اسلایسر و کاربردهای آن می‌پردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

آشنایی هر چه بیشتر با دستگاه اسلایسر

اضافه شدن واژه‌‌های امروزی و لاتین به دامنه لغات افراد به‌ خصوص قشر جوان باعث شده، اشخاص به‌ جای استفاده از واژه‌‌های فارسی از لغات لاتین استفاده کنند. به‌ عنوان مثال برش دادن و خرد کردن میوه، اسلایس نام گرفته است. به همین ترتیب به‌ دنبال این واژه دستگاه برش میوه، تحت عنوان دستگاه اسلایسر شناخته می‌شود. در حال‌ حاضر برندها و شرکت‌‌های مختلفی در کارخانه‌‌های خود به تولید انواع و اقسام دستگاه برش میوه در ابعاد، کارایی و قابلیت‌‌های مختلف می‌پردازند. چون یقین دارند با فروش این دستگاه می‌تواند سود زیادی را به دست آورند. حالا لازم است بیان کنیم که کاربرد اصلی این دستگاه به چه مواردی بر می‌گردد؟

دستگاه اسلایسر میوه چیست

باید بگوییم با وجود این دستگاه افراد می‌توانند پوست گیری و برش دادن انواع میوه را در مدت زمان کوتاه در طرح‌‌ها و اندازه‌‌های متنوع و دلخواه انجام دهند. برای مصارف خانگی افراد می‌توانند به خریداری این دستگاه در دو نوع دستی و برقی بپردازند. ما برای کارگاه‌‌های تولید میوه خشک و کارخانه‌‌ها مواد غذایی اسلایسر‌های برقی و دستی پاسخ‌ گو نبوده و دستگاه اسلایسر صنعتی جایگزین آن‌ها می‌شود.

به چالش کشیدن کاربرد‌های دستگاه اسلایسر

خیلی از افراد تصور می‌کنند دستگاه‌‌های اسلایسر همانند میوه خشک کن تنها برای انواع میوه به‌ کار گرفته می‌شود. اما در نقض این طرز فکر باید بگوییم کارایی این دستگاه تنها به برش دادن انواع میوه ختم نمی‌شود. بلکه با استفاده از این دستگاه می‌توان مواد غذایی مختلف را در برش‌ها، اندازه‌ها و ابعاد مختلف تولید کرد. در این قسمت به چند مورد از کاربرد‌های این دستگاه به‌ طور مختصر اشاره می‌کنیم.

  • خرد کردن کوکتل، کالباس و سوسیس
  • اسلایس و خرد کردن میوه‌‌های مختلف از قبیل پرتقال، گلابی، سیب، موز، توت‌فرنگی، آناناس و..
  • برش دادن خیارشور در اندازه‌‌های مختلف و طرح‌‌های متنوع
  • بسیار کاربردی برای تهیه سالاد سزار
  • خرد کردن سبزیجات موجود در ترشی
  • برش دادن و اسلایس کردن انواع گوشت

بررسی قیمت انواع دستگاه اسلایسر

در تعیین قیمت محصولات از ساده‌‌ترین تا پیچیده‌‌ترین آن‌ها یکسری عوامل دخیل هستند. برای دستگاه اسلایسر نیز این مسئله صادق است. چون المان‌‌هایی همچون سایز، ظرفیت، کاربرد، قابلیت و خصوصیات موجود سبب تعیین قیمت آن می‌شود. با توجه به این‌ که این دستگاه‌‌ها در انواع و اقسام مختلف تولید شده، پس رنج قیمت مختلفی نیز به خود می‌گیرند. برای اطلاع از آخرین قیمت‌های این دستگاه می‌توانید به وب‌ سایت‌های فروش معتبر گوگل مراجعه کنید.

کلام آخر

همان‌ طور که ملاحظه کردید در این مقاله به معرفی دستگاه اسلایسر و کاربرد‌های اختصاصی آن پرداختیم. این دستگاه می‌تواند در مکان‌های مختلفی همچون بیمارستان، هتل‌ ها، فست فودی ها، رستوران‌ها و کارگاه‌‌های تولید میوه خشک بسیار کاربردی باشد. جهت اطلاع از قیمت شیرینگ پک میوه و سایر محصولات ما می توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *