شیرینگ پک

خرید دستگاه شیرینگ خانگی

دستگاه شیرینگ غذا

خرید دستگاه شیرینگ خانگی به منظور بسته بندی کالاهای گوناگون توسط نایلون های شیرینگ صورت می گیرد. در ادامه با این دستگاه بیشتر آشنا می شویم.

ویژگی های دستگاه شیرینگ خانگی

بسته بندی انجام شده توسط این دستگاه ، سبب محافظت کامل کالاها در برابر آلودگی ها و گرد و غبار می شود.

قیمت شیرینگ پک خانگی در مقایسه با سایر دستگاه های بسته بندی بسیار مناسب است.

بسته بندی که توسط این دستگاه ها انجام می شود ، کاملاً بهداشتی و تمیز می باشد.

شیرینگ خانگی یک دستگاه با مصرف انرژی پایین می باشد و برق زیادی مصرف نمی کند.

این دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و کم حجم می باشد.

این دستگاه قابل حمل بوده و به راحتی جابه جا می شود.

خرید دستگاه شیرینگ خانگی به منظور بسته بندی زیبای محصولات انجام می شود.

شیرینگ پک نیمه اتوماتیک برای بسته بندی محصولات خانگی

یکی از دستگاه های مناسب برای بسته بندی کالاهای خانگی و کوچک ، دستگاه شرینک  نیمه اتوماتیک می باشد که برای بسته بندی کالاها در تیراژهای پایین مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در دو مدل کابینتی و تونلی وجود دارد. اکثر کالاهایی که با شیرینگ های اتوماتیک بسته بندی می شوند ، می توانند با دستگاه نیمه اتوماتیک در همان سطح کیفی بسته بندی گردند.

کاربرد شیرینگ خانگی

این دستگاه برای بسته بندی کالاهای کوچک در تیراژهای پایین مورد استفاده قرار می گیرد. معمولاً از این دستگاه ها در صنایع دارویی ، صنایع غذایی ، صنایع چاپ ، کشاورزی ، فلزی ، شیمیایی و … استفاده می کنند. امکانات دستگاه شیرینگ پک سبب شده است که در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد و نیازهای تولیدکنندگان را در زمینه بسته بندی محصولات برطرف کند.

شیرینگ پی وی سی

عملکرد شیرینگ پک خانگی

دستگاه شیرینگ پک ، مکانیزم ساده ای دارد. اپراتور دستگاه با قرار دادن فیلم شیرینگ در قسمت مربوطه و عبور دادن فیلم از مسیرهای مشخص ، کالا را داخل شیرینگ دولایه قرار می دهد. سپس این نایلون حاوی کالا در قسمت کابین قرار داده می شود و درب آن کاملاً  توسط اپراتور بسته می شود. بعد از این مراحل ، کاربر کلید استارت یا روشن شدن دستگاه را فشار می دهد.

گرمای فراوانی که در این بخش توسط المنت ها تولید می شود ، سبب برش و جمع شدن نایلون شیرینگ پیرامون کالای موردنظر می شود. خرید دستگاه شیرینگ خانگی برای بسته بندی کالاهای کوچک انجام می شود. برش نایلونی این دستگاه ها به شکل دولایه و یک سمت باز است. پس از قرارگیری کالا در بخش کابین ، برش و دوخت کالا به سرعت و به طور همزمان  در بالاترین سطح کیفی انجام می شود.

مدت زمان شیرینگ به صورت تقریبی 8 تا 10 ثانیه می باشد.البته امکان تنظیم زمان بسته بندی وجود دارد. سرعت فرآیند بسته بندی با توجه به کالای موردنظر متفاوت می باشد. این دستگاه قادر است در هر دقیقه ، به طور تقریبی 200 تا 400 کالا را بسته بندی کند. چنانچه به حجم بالاتری از بسته بندی نیاز دارید ، باید دستگاه شیرینگ پک تونلی را خریداری کنید.

 

 

خرید دستگاه شیرینگ خانگی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه شیرینگ خانگی

برای انتخاب این دستگاه باید به نوع استفاده ای که قرار است از دستگاه شود ، توجه کنید. باید در نظر بگیرید چه کالایی را با چه ابعادی می خواهید بسته بندی کنید. آیا این دستگاه برای بسته بندی محصول شما مناسب است یا خیر.

جنس سلفون شیرینگ یا فیلمی که برای دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد ، بسیار حائز اهمیت است. نایلون رول باید ضخامت مناسبی داشته باشد و به صورت فشرده باشد. نایلون های نازک و ظریف به سرعت پاره می شوند. در انتخاب میزان ضخامت نایلون به نوع کالا توجه داشته باشید.

کیفیت دستگاه شیرینگ پک باید درنظر گرفته شود و از خرید دستگاه شیرینگ خانگی بی کیفیت و مارک های فیک خودداری شود.

دستگاه شیرینگ خانگی در مدل های مختلفی وجود دارند که کار با آنها متفاوت می باشد. بنابراین هنگام انتخاب دستگاه به راحتی کار با آنها توجه نمایید.

دستگاهی را خریداری کنید که دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش باشد.از خرید دستگاه های چینی بی کیفیت خودداری کنید.

به قیمت شیرینگ پک توجه کنید. بهتر است قیمت چندین برند را بررسی کنید و با توجه به کیفیت و امکانات دستگاه ، بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *