شیرینگ پک

بهترین بسته بندی غذای بیرون بر

بسته بندی غذای بیرون بر

بسته بندی غذای بیرون بر از اهمیت بالایی برخوردار است و سبب محافظت از غذا ، گرم نگه داشتن غذا و زیبایی ظاهری غذا می گردد.

پک غذای بیرون بر چه ویژگی هایی باید داشته باشد ؟

در تهیه پک غذای بیرون باید به چندین مورد توجه داشته باشید.

تناسب قالب پک با محتوای غذا

اولین نکته ای که در تهیه یک پک مناسب برای غذا باید درنظر داشته باشید ، انتخاب یک قالب مناسب برای پک می باشد. با توجه به اینکه نحوه چیدمان غذا چگونه باشد ، ( محتویات غذا در کنار هم به صورت جداگانه قرار گیرند یا تمام محتویات یک جا باشند ) یک قالب مناسب طراحی و تولید کنید. یک پک چند قسمتی از یک پک تک قسمتی به هزینه بیشتری نیاز دارد. بنابراین باید بودجه خود را در طراحی پک درنظر بگیرید.

 

بسته بندی غذای بیرون بر

تحمل وزن غذا توسط پک

کیفیت جنس و ابعاد پک  باید به گونه ای باشد که وزن غذا را تحمل کند. پک بی کیفیت و ضعیف ، وزن غذا را تحمل نمی کند و می شکند. ابعاد پک باید با حجم غذا متناسب باشد و کوچکتر یا بزرگتر نباشد. بنابراین جنس و ابعاد پک از مواردی می باشند که برای بسته بندی غذای بیرون بر باید مورد توجه قرار گیرند.

کیفیت و زیبایی پک بسته بندی

یک پک بی کیفیت ممکن است در اثر دما و حرارت غذا ، تغییر حالت دهد و کمی جمع شود. ظاهر زیبا و شکیل پک غذا در رضایت مندی مشتریان تأثیر زیادی دارد. اکثر کترینگ ها و رستوران های مطرح به زیبایی پک یا بسته بندی توجه ویژه ای دارند. اگر می خواهید از رقبا عقب نمانید ، با توجه به کیفیت و قیمت شیرینگ پک ( دستگاه های بسته بندی غذای بیرون بر ) ، یک مدل مناسب آن را برای رستوران ، کترینگ یا فست فود خود خریداری کنید.

تناسب جنس پک با نوع غذا

با توجه به اینکه نوع غذا چه باشد ، باید جنس مناسبی برای ظرف یا پک درنظر داشت. برای مثال برای پیتزا و مرغ سوخاری از کاغذهای مخصوص استفاده می کنند که قاعدتاً این کاغذها برای رستوران ها کارایی ندارد. همچنین کیفیت جنس پک باید به اندازه ای بالا باشد که از ورود کوچکترین گرد و غبار و آلودگی به داخل غذا جلوگیری کند.

چاپ روی بسته بندی غذای بیرون بر به چه دلیل انجام می شود ؟

 

بسته بندی غذای بیرون بر

 

همانطور که گفته شد ، کیفیت ظاهری در جذب مشتری تأثیر بسیار زیادی دارد. چاپ روی بسته بندی یا پک سبب افزایش زیبایی ظاهری می شود. اکثر برندهای رستوران، فست فود و کترینگ از چاپ های زیبا و خاص روی پک های غذای خود استفاده می کنند. این چاپ ها تأثیر زیادی در دیده شدن دارند. چاپی که روی پک بیرون بر انجام می شود ، باید با برند رستوران ، فست فود و کترینگ شما همخوانی داشته باشد. بر روی چاپ پک باید لایه محافظتی کشیده شود تا چاپ با غذا مستقیماً در ارتباط نباشد.

نکته دیگری که در زیبایی پک بسته بندی اثرگذار است ، استفاده از تکنیک های شناخت رنگ و روانشناسی آن می باشد. به کارگیری رنگ های مناسب و جذاب در طراحی پک ها ، در جلب مشتری اثر مثبتی دارد.

اهمیت بسته بندی مناسب غذا

بسته بندی مناسب سبب گرم نگه داشته شدن غذا می شود. تمامی مشتریان به خوردن غذای گرم علاقه دارند. بنابراین برای جذب مشتری باید بسته بندی مناسبی برای غذا تهیه کنید که غذا را گرم نگه دارد.

بسته بندی غذا باید طبق اصول بهداشتی صورت گیرد تا سلامت غذا به طور کامل حفظ شود.

بسته بندی غذای بیرون بر باید به صورتی انجام گیرد که کوچکترین راه نفوذی برای آلودگی و حشرات و … وجود نداشته باشد.

دستگاه شیرینگ پک و بسته بندی غذا

این دستگاه ، از کاربردی ترین دستگاه ها برای بسته بندی انواع غذاها می باشد. دستگاه شیرینگ ، دستگاهی می باشد که برای بسته بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در انواع مختلفی تولید می شوند. دستگاه شیرینگ پک با هدف بهبود حمل و نقل محصولات و محافظت آنها از آلودگی و گرد و غبار طراحی و تولید می شود.

به منظور بسته بندی انواع ظروف غذا در ابعاد و اندازه های مختلف از دستگاه شیرینگ غذا استفاده می کنند. بسته بندی هر نوع غذایی با این دستگاه ها امکان پذیر می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *