دستگاه سیل

انواع دستگاه سیل ایرانو صنعت

انواع دستگاه سیل ایرانو صنعت

دستگاه سیل القایی نیز کاربردی شبیه به دستگاه شیرینگ پک دارد اما اکثرا در صنایع دارویی و غذایی، جهت پلمپ محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. مطمئنا تا به حال مشاهده کرده اید که درب بطری نوشیدنی های مختلف یا دارو ها با نوعی آلومینیوم، پلمپ می شوند. پلمپ این ورق آلومینیومی بر روی درب بطری توسط دستگاه سیل القایی انجام می گردد.

نحوه عملکرد دستگاه سیل القایی

این دستگاه دارای بازویی است که پروب نامیده می شود. انتهای پروب ساختاری دایره مانند دارد و می تواند حرارت خاصی را با المنت ایجاد کند. جهت پلمپ درب بطری، ورق آلومینیومی بر روی درب قرار می گیرد و با گذاشتن پروب بر روی درب بطری، فرآیند پلمپ انجام می شود.

تفوت دستگاه سیل حرارتی و القایی

انواع دستگاه سیل القایی

 

دستگاه سیل القایی در نمونه های مختلفی در بازار عرضه می شوند. در این بخش به توضیح انواع آنها خواهیم پرداخت:

دستگاه سیل القایی: مدل دستی

این مدل، ساده ترین دستگاه سیل القایی موجود در بازار است. در این دستگاه اکثر فرآیند توسط کاربر انجام می شود و سرعت عمل دستگاه پایین می باشد.

دستگاه سیل القایی دستی در دو مدل تولید می شود. مدل اول برای پلمپ درب لیوان یکبار مصرف و مدل دوم برای پلمپ درب ظروف یکبار مصرف است. اندازه درب لیوان و یا درب ظرف با توجه به نوع نیاز کاربر طراحی می گردد.

دستگاه سیل القایی: مدل اتوماتیک

مدل اتوماتیک مخصوص استفاده در شرکت های بزرگ است. در این مدل اکثر فرآیند ها توسط خود دستگاه انجام شده و اپراتور در این مراحل دخالتی ندارد.

در این دستگاه، لیوان و یا ظروف باید درون قالب های خاصی قرار گیرند و با فشار دادن یک دکمه، ورق آلومینیومی بر روی درب لیوان یا ظروف دوخته می شود.

دستگاه سیل القایی: مدل وکیوم

مدل آخر وکیوم نام دارد. پروب دستگاه های وکیوم علاوه بر ایجاد حرارت و پرس ورق آلومینیومی بر روی درب لیوان یا بطری، قابلیت مکش و تزریق هوا را نیز دارد.

در این نوع دستگاه ها، ابتدا ورق آلومینیومی یا نایلونی بر روی درب ظرف یا لیوان قرار می گیرد و سپس فرآیند مکش هوا و تزریق مواد نگهدارنده و نیتروژن به داخل ظرف آغاز می گردد. در مرحله آخر نیز با ایجاد حرارت، فرآیند پرس و پلمپ انجام می شود.

دستگاه سیل القایی وکیوم تنها در صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارد. فرآیند مکش هوا و تزریق مواد نگهدارنده نیز جهت جلوگیری از فاسد شدن این محصولات حساس می باشد.

بهترین مدل دستگاه سیل القایی

در بازار، نمونه های مختلفی از دستگاه سیل القایی موجود می باشد. اعتماد به تمامی این مدل ها به دلیل وجود نمونه های بی کیفیت ممکن نیست. همچنین بعضی از شرکت ها، مدل های مختلف این دستگاه ها را با قیمت هایی بالا و غیر منصفانه به فروش می رسانند.

در این بین، یکی از بهترین مدل ها، دستگاه سیل القایی ایرانو صنعت می باشد. این دستگاه با بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده و فرآیند پلمپ و بسته بندی را با بهترین کیفیت ممکن انجام می دهد.

شرکت ایرانو صنعت، این دستگاه را با قیمتی بسیار مناسب به بازار عرضه کرده است و شما می تواند با خیال راحت اقدام به خرید آن نمایید.

دستگاه سیل دستیسخن پایانی

 

در این مقاله به بررسی و خرید انواع شیرینگ پک و دستگاه سیل القایی ایرانو صنعت پرداخته شد. در بازار نمونه های مختلفی از دستگاه شیرینگ پک و سیل القایی موجود می باشد و شما باید با توجه به نوع استفاده خود، دستگاه مناسب را انتخاب نمایید.

در ایران همزمان با افزایش روند خرید دستگاه های مختلفِ بسته بندی، شرکت های بسیاری جهت فروش این دستگاه ها تاسیس گردیدند. متاسفانه برخی از این شرکت ها دستگاه هایی بی کیفیت را در بازار عرضه می کنند و برخی دیگر، قیمت هایی بسیار بالا را برای فروش دستگاه های بسته بندی خود تعیین می نمایند.

در این بین، یکی از بهترین شرکت ها جهت بررسی و خرید انواع شیرینگ پک و دستگاه سیل القایی، شرکت ایرانو صنعت می باشد. این شرکت، با کیفیت ترین دستگاه های بسته بندی را با بهترین قیمت به بازار عرضه می نماید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *