بلاگ مطالب

انواع دستگاه اسلایسر میوه برای خرد کردن میوه

انواع دستگاه اسلایسر

در زمان‌‌های گذشته به دلیل محدودیت در امکانات، بخش عظیمی از کارهای تولیدی توسط نیروی انسانی انجام می‌شد. به‌ عنوان مثال افراد در چند سال اخیر برای تهیه میوه خشک مجبور بودند، تمامی مراحل را به‌ صورت دستی و برحسب روش‌های سنتی انجام دهند. یعنی باید پس‌ از شست و شو و ضدعفونی انواع میوه به‌ صورت دستی به پوست گیری و برش زدن آن‌ها می‌پرداختند. اما در حال‌ حاضر پیشرفت صنعت و تکنولوژی باعث روی کار آمدن انواع دستگاه اسلایسر میوه شد. واژه اسلایسر شاید برای خیلی از افراد به‌ خصوص نسل‌‌های پیشین ناآشنا باشد. این دستگاه در حقیقت یک دستگاه بسیار کارآمد و هوشمند بوده که به‌ طور اتوماتیک به پوست گیری و برش زدن میوه می‌پردازد.

در حالت کلی این دستگاه در دو دسته واحد یعنی دستی و صنعتی طبقه‌ بندی شده که هر یک از آن‌ها ویژگی، خصوصیات و عملکرد مختص به خود را دارند. پس امروزه بهره‌ گیری از انواع دستگاه اسلایسر میوه می‌تواند کمک شایانی به روند تولیدات میوه خشک داشته باشد. افراد برای خریداری این دستگاه‌‌های بسیار کارآمد باید مراکز فروش و سایت‌‌های معتبر را انتخاب کنند تا از کالا‌های باکیفیت و کاملاً استاندارد بهره‌ مند شوند. در ادامه مقاله برای شما عزیزان به معرفی انواع دستگاه اسلایسر میوه می‌پردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

معرفی انواع دستگاه اسلایسر میوه در قالب دستی و صنعتی!

در پی پیشرفته شدن تکنولوژی و افزایش خلاقیت افراد، دستگاه‌‌های مختلفی در بخش‌‌های تولیدی پا به عرصه نهاند. از میان این وسایل می‌توان به انواع دستگاه اسلایسر میوه اشاره کرد. در حقیقت با وجود این دستگاه‌ها در کارخانه‌‌های تولیدی کارهای سنگین و طاقت‌ فرسا از دوش نیروی انسانی برداشته شده و راندمان کار با سرعت بالایی انجام همراه می‌شود. در این قسمت برای آشنایی هر چه بیشتر شما به چند نمونه از دستگاه‌‌های اسلایسر میوه اشاره می‌کنیم. همچنین اگر به مطالعه سایر مقالات مرتبط با این حوزه مثل دستگاه اسلایسر چیست و دیگر مقالات می توانید به قسمت بلاگ سایت مراجعه کنید.

اسلایسر‌های دستی

اکثر افراد به دلیل علاقه بسیار زیاد به میوه خشک در منزل نیز به تولید این خوراکی خوش‌طعم می‌پردازند. اما برای سرعت بخشیدن به این کار و تولید میوه خشک با کیفیت مطلوب، به یک سری ابزار و وسایل نیاز دارد که اسلایسر میوه در زمره این تجهیزات قرار می‌گیرد. این وسیله کارآمد برای برش زدن میوه به‌ طور دقیق در مدل‌‌های متنوع به کار گرفته می‌شود. در حالت کلی این دستگاه دو زیر مجموعه داشته که تحت عنوان ساده و کشویی طراحی و ساخته شده‌ اند.

انواع دستگاه اسلایسر دستی

اسلایسر ساده

در نوع ساده این اسلایسر قرار گرفتن تیغه‌های چند کاره با کیفیت آلمانی به چشم می‌خورد. به وسیله این تیغه‌‌ها می‌توان میوه را در ۳ سایز نازک، متوسط و ضخیم برش داد.

اسلایسر کشویی

این دستگاه برای برش زدن میوه‌های رسیده و نرم در قطر‌های یکدست و یکسان مناسب است. اگر دقت کنید پوست گیری و برش زدن میوه‌های رسیده و نرم کار دشواری بوده و در نهایت برش‌ها یکسان نخواهند بود. پس افراد با استفاده از این دستگاه می‌توانند به تولید اسلایس‌های میوه در اندازه‌های مناسب و یکسان بپردازند. جنس این دستگاه استیل بوده و کارکردن با آن بسیار ساده و راحت است.

انواع دستگاه اسلایسر میوه و سبزیجات

در نتیجه تمامی افراد می‌توانند برای اسلایس کردن انواع میوه از این وسیله بهره ببرند. پس در حالت کلی انواع دستگاه اسلایسر میوه در نوع دستی، ۲ نوع ساده و کشویی را شامل می‌شوند. بنابراین افراد می‌توانند از میان این دو یکی را به‌ دلخواه انتخاب کنند.

اسلایسر برقی

گاهی مواقع استفاده از دستگاه‌‌های برش میوه دستی زمان‌ بر بوده و افراد نمی‌توانند در بازه زمانی کوتاه از این وسیله استفاده کنند. در نتیجه اسلایسر‌های برقی را جایگزین اسلایسر دستی می‌کنند. این وسیله همان‌ طور که از نامش بر می‌آید. به واسطه نیروی برق کار کرده و در بازه زمانی کوتاه افراد می‌توانند میزان زیادی از میوه را در برش‌‌های دلخواه تولید کنند.

انواع دستگاه اسلایسر صنعتی

به کار گرفتن اسلایسر‌های دستی یا حتی برقی در کارخانه‌‌ها و کارگاه‌‌های تولید میوه خشک ناکارآمد است. پس باید از دستگاه‌‌هایی با ظرفیت بالا و اندازه‌های متفاوت همانند اسلایسر صنعتی استفاده شود. چون این دستگاه‌‌ها برحسب قابلیت‌های اعمال شده قادر به تولید انبوه اسلایس‌های انواع میوه هستند.

سخن پایانی

همان‌ طور که ملاحظه کردید در این مقاله به معرفی انواع دستگاه اسلایسر میوه اشاره کردیم. برای خریداری این دستگاه، خرید دستگاه میوه خشک کن و همچنین اطلاع از قیمت شیرینگ پک می توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *