بررسی مزایا و قیمت دستگاه شیرینگ پارچه

در این مطلب قصد داریم تا به معرفی مختصر یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های بسته بندی پارچه به نام دستگاه شیرینگ پک بپردازیم. از شیرینگ پک برای بسته بندی و پک بندی انواع محصولات مختلف همچون پارچه استفاده می شود.

کارکرد دستگاه شیرینگ پارچه

عملیات بسته بندی دستگاه شیرینگ پارچه بدین صورت است که ابتدا محصول با نایون شیرینگ کاور میشود، پس کاور شدن پارچه  محصول وارد تونل حرارتی شیرینگ شده، سپس با حرارت گرم هوای داخل نایلون خالی شده و نایلون شکل محصول را به خود می گیرد. این نوع بسته بندی به منظورهای مختلفی اعم از زیبایی، مقاومت، بسته بندی محصولات به صورت چندتایی، جلوگیری از آسیب های احتمالی و … صورت می پذیرد.

 

انواع دستگاه شیرینگ پارچه

دستگاه شیرینگ پک در انواع مختلفی، نسبت به نیاز مشتری در شرکت ایرانو صنعت طراحی و تولید می شود. معمولا دو نوع از این دستگاه به صورت عمده وجود دارد که یکی از آنها دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک و دیگری دستگاه نیمه اتوماتیک است. از دستگاه نیمه اتوماتیک معمولا برای صنایعی استفاده می شود که محصولاتی یک اندازه و یک شکل تولید نمی کنند. این مورد هم وجود دارد که کسب و کار چه میزان بزرگ است. شاید حتی کسب و کار شما بسیار کوچک باشد و برای شیرینگ پارچه نیازمند شیرینگ دستی باشید! از این رو باید پیش از خرید حتما مشاوره های لازم را دریافت کنید. در صورت تمایل برای مشاهده محصولات، مشاوره رایگان و ارتباط با تولیدکننده دستگاه شیرینگ پک می توانید با مجموعه ایرانو صنعت در ارتباط باشید.

مشخصات دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک و نیمه اتوماتیک همانطور که گفته شد دستگاه شیرینگ پک پارچه در یک نوع تونل شیرینگ تولید می شوند. یکی از مهم ترین ویژگی این دستگاه سرعت بسته بندی  آنها می باشد. دستگاه تونل با سرعت 300 تا بسته بندی در یک ساعت کار می کند. گاهی اوقات دستگاه ها را نسبت به سوخت کوره که در حقیقت روش گرم شدن کوره است دسته بندی می نمایند. در این حالت دستگاه ها به انواع برقی، گازسوز، گازوئیلی و یا تلفیق گاز و برق که به آن دوگانه سوز می گویند تقسیم بندی می شوند. همینطور می توان گفت که نسبت به اندازه کوره، دستگاه شیرینگ توانایی بسته بندی انواع مختلفی از محصولات را دارد.

مجموعه ایرانو صنعت با تجربه سالها طراحی و تولید دستگاه شیرینگ پک، می تواند در این راستا به شما کمک شایانی کند. برای مشاوره رایگان و مشاهده قیمت دستگاه شیرینگ می توانید به سایت ایرانو صنعت مراجعه نمایید.

ویژگی محصول

  • مناسب برای محصولات بزرگ و کوچک
  • قابلیت بسته بندی با فیلم پی وی سی و پلی اتیلن
  • دارای سیستم کنترل دما ON , OFF, ترموستات میکرومکس
  • دارای چرخ برای سهولت جا به جایی
  • دارای فن خنک کنننده
  • دارای اینورتر کنترل سرعت کانوایر
  • با پوشش رنگ ضد سایش الکترواستاتیک