دستگاه شیرینگ آب معدنی دستی در واقع دستگاهی برای بسته بندی محصولات تولید شده از کارخانه آب معدنی می باشد. از این دستگاه به دلیل حمل و نقل آسان، بهداشتی بودن و موارد بسیار دیگر استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم تا به شرح مختصر اما مفید درباره دستگاه شیرینگ آب معدنی بپردازیم.

معرفی دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ آب معدنی دستی ، یکی از دستگاه های بسته بندی است که معمولا برای بسته بندی دوم یا نهایی محصولات در خط تولید قرار داده می شود. این دستگاه با توجه به نوعی که دارد، از فیلم شیرینگ مخصوصی برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کند. پس از آن با اعمال حرارت توسط دستگاه روی فیلم شیرینگ، نایلون دور محصولات جمع شده و در نتیجه محصولات پک بندی شده ای از دستگاه خارج می شوند. قابل ذکر است که دستگاه شیرینگ در دو نوع کابینی و تونلی طراحی و تولید می شود. برای مشاهده و آشنایی بیشتر با محصولات می توانید وارد فروشگاه ایرانو صنعت شوید

مزایای دستگاه شیرینگ

بدون شک اختراع شیرینگ پک را می توان یکی از مهمترین اتفاقات در صنعت بسته بندی به شمار آورد. این دستگاه از مزایای بسیاری برخوردار است که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

  • سرعت بسته بندی بسیار بالا نسبت به روش های دیگر
  • بسته بندی مطمئن برای جلوگیری از نشستن گرد و غبار و خیس شدن محصول
  • بسته بندی کاملا شفاف و امکان دیده شدن محصول به صورت واضح
  • هزینه بسته بندی بسیار کم
  • حمل و نقلی بسیار آسان
  • بسته بندی با کیفیت و شکیل
  • انبارگردانی آسان
  • بسته بندی های بسیار محکم
  • عدم محدودیت برای بسته بندی کردن محصولات با ابعاد مختلف

انواع دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

همان گونه که عرض کردیم، انواع دستگاه شیرینگ پک به دو نوع کابینی و تونلی تولید می شوند. شیرینگ پک کابینی در نوع نیمه اتوماتیک است و برای کسب و کارهای کوچک و خانگی غالبا طراحی می شود. از این رو با این دستگاه نمی توان به بسته بندی محصولات بزرگ و ظرفیت بالای تولید رسید.

اما دستگاه های شیرینگ پک تونلی از کاربرد بسیار بیشتری برخوردار هستند. این دستگاه در کنار انجام تمام وظایف دستگاه کابینی، قابلیت های بسیار دیگری هم دارد که برای کسب و کارهای بزرگتر مناسب می باشد. دستگاه شیرینگ تونلی به دلیل وجود منبع حرارت برای شیرینگ کردن، در انواع برقی، گازی یا دوگانه سوز طراحی و تولید می شود.

این نکته قابل ذکر است که با توجه به نوع کسب و کار، ظرفیت تولید و موارد دیگری از این دست، انتخاب دستگاه بسته بندی متفاوت است. از این رو، مجموعه ایرانو صنعت با سالها تجربه در امر طراحی، تولید و فروش انواع دستگاه بسته بندی، در قیمت های به صرفه، می تواند شما را در این مسیر همراهی کند. برای مشاوره رایگان و ارتباط با مجموعه می توانید به سایت ایرانو صنعت مراجعه فرمایید.

دستگاه شیرینگ بطری

دستگاه شیرینگ آب معدنی دستی